Naast het vieren van het 55 jubileum van Warmteservice, vieren we ook dat Hansgrohe Nederland volgend jaar 30 jaar actief is op de Nederlandse markt én dat Warmteservice en Hansgrohe 10 jaar geleden zijn gestart met hun samenwerking! Een samenwerking, die een optimale mix is van gevoel en verstand en die mede daardoor zeer succesvol is geworden. Warmteservice is voor Hansgrohe een zeer waardevolle en loyale partner.
De nieuwe campagne van Warmteservice is Hansgrohe op het lijf geschreven: ‘Zo vader, zo zoon’ is sinds de oprichting de rode draad door het bedrijf Hansgrohe. Vader Hans begon het bedrijf in 1901 en heeft dit samen met zijn zonen Hans jr. en Klaus en daarna een aantal kleinzoons uitgebouwd tot een internationaal bedrijf.
De aanhoudende stroom aan badkamer revoluties is door de jaren heen zeer succesvol gebleken. Als uitvinder van onder andere de badoverloop combinatie, de regendouches met of zonder lucht, waterbesparende- en verstelbare douches, glijstangen en showerpipes heeft Hansgrohe een belangrijke stempel gedrukt op de badkamer van vandaag. Innovatieve producten van de beste kwaliteit, dat is waar Hansgrohe voor staat.
Dat speciale gevoel van een familiebedrijf delen we niet alleen met Warmteservice, maar ook met veel van hun trouwe klanten. We proosten dan ook van harte op jullie jubileum en op onze samenwerking!
Nog vele jaren!
Hartelijke groet,
Team Hansgrohe
Freek Wiesenhaan